تجلیل از نخبه علمی در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تجلیل از نخبه علمی در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: شامگاه گذشته بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برای سومین بار طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از یک نخبه علمی در مسجد امام علی علیه السلام جیرفت برگزار شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برای سومین بار طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از یک نخبه علمی در مسجد امام علی علیه السلام جیرفت برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: در این مراسم با همکاری هیئت امنای مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام از حسین سعیدی گراغانی تجلیل شد.

وی ابراز کرد: حسین سعیدی گراغانی یکی از نخبه های علمی و ورزشی محله مسجد امام علی علیه السلام است که اکنون دانشجوی سال دوم دانشکده علوم پزشکی کرمان می باشد.

بهرامی اظهار کرد: این جوان چهره ای علمی، پرتلاش و مسجدی است که ۲ سال قبل موفق به کسب رتبه ۳۰۴ کنکور سراسری در رشته پزشکی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بیان کرد: سعی داریم با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، علاوه بر تجلیل از نخبگان محله مسجد با معرفی الگوهای موفق، برای نمازگزاران و مخصوصا قشر نوجوانان و جوانان الگوسازی کنیم.

وی عنوان کرد: پیش از این به همت هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام از ۲ نفر از فعالان قرآنی محله مسجد تجلیل شده است.

بهرامی یادآور شد: یکی از برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور طرح ملی سه شنبه های تکریم است که در آستانه ۴۰ سالگی دفاع مقدس و با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین تجلیل از نخبگان محله مسجد برنامه ریزی شده است تا از این طریق با معرفی آنها به مردم به ویژه به قشر نوجوان و جوان برای آنها الگوسازی کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت در خاتمه با اشاره به تعامل خوب امام جماعت و هیئت امنای مسجد با کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در اجرای برنامه ها و فعالیت های مسجد محور کانون، از آنها تشکر کرد.

پایان پیام/ 586